Twin falls en Boise - Reisverslag uit Jackson, Verenigde Staten van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu Twin falls en Boise - Reisverslag uit Jackson, Verenigde Staten van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu

Twin falls en Boise

Blijf op de hoogte en volg Willian, Diana, Esmee en Daan

28 Juli 2012 | Verenigde Staten, Jackson

Na Yellowstone zijn we doorgereisd. De eerste stop was in Jackson (erg mooi plaatsje). De tweede stop was op een erg mooie plek aan een meertje.Daar zijn we 2 nachten geweest, zodat we 1 dag lekker konden zwemmen. Daarna doorgereden naar Twin falls (hoofdstad van Idaho). Daar hebben we de shoshone falls bekeken. Echt prachtig! Naast de falls lag een meertje waar ze een soort zwembad in hadden gemaakt. Dus ook daar weer heerlijk gezwommen. We stonden daar op een prachtige camping met speeltuin, zwembad en midget golfbaan. Dus daar hebben de Kids zich wel vermaakt. Na 2 nachten zijn we weer doorgegaan naar Boise. Daar hadden we van te voren weer een camping gereserveerd (voor 3 nachten) en een huurauto. Vrijdag (vandaag) zijn we daar naar een meega groot waterpark geweest. Echt de hele dag (van elf tot acht). Was echt super gaaf (Kids hadden het over de leukste dag van hun leven). Morgen gaan we nog ff boodschappen doen en shoppen en dan gaan we zondag weer eens ff een eind rijden.

• 28 Juli 2012 - 08:59

Opa En Oma:

Fijn dat jullie je zo goed vermaken, jullie hebben zelfs de leukste dag van je leven meegemaakt. Lekker veel gezwommen. Heeft mama mooie foto's gemaakt? Misschien wel geflimd, zodat wij het ook nog kunnen zien? Lieverds veel plezier nog en we zien jullie weer op skype. Dikke kussen van ons.

• 28 Juli 2012 - 12:28

Harmesjes :

Hoi hoi

Dat klinkt allemaal wel heel gezellig allemaal !!
    op face book zag ik ook al foto"s van het waterpark! Is je zwembroek/bikini nu versleten ????
    Gelukkig hebben jullie mooi weer !!
    Gisteren hebben we de opening van de O.S zitten kijken maar geen Suus deze keer dus niet zo spannend he !
    nou veel plezier verder...... We volgen jullie wel vanuit turkie !
    kusssssss van ons
Willian, Diana, Esmee en Daan