De rit naar Yellowstone - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu De rit naar Yellowstone - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu

De rit naar Yellowstone

Door: Willian, Diana, Esmee en Daan

Blijf op de hoogte en volg Willian, Diana, Esmee en Daan

20 Juli 2012 | Verenigde Staten, West Yellowstone

Maandagochtend gingen we vroeg weg bij S&R. Voordat we mijn ouders zouden afzetten bij het vliegveld wilde we eerst nog ff shoppen bij een grote outlet. Veel tijd hadden we niet, maar een half uurtje shoppen bij de Hilfiger store kon nog net. Daar hebben we dan ook meteen maar de halve winkel leeg gekocht. Nadat we paps en mams hadden afgezet gingen we nog ergens anders shoppen, daarna zijn we een paar uurtjes gaan rijden. Toen we het zat waren kwamen we uit bij een camping wat meer leek op een grote parkeerplaats. Niet gezellig, maar we hoefde er alleen maar te slapen. De volgende ochtend gingen we weer vroeg door. Een mooie lange rit van bijna tien uur tussen de bergen en langs rivieren. Toen kwamen we uit bij een boscamping aan een riviertje. De kinderen hebben daar nog heerlijk gespeeld in het water en het bos. Na een goede nacht zijn we weer door gegaan. We hoefde nu niet zo lang meer naar Yellowstone. Toen we daar aankwamen pikte we eerst de huurauto op. Daarna reden we door naar de camping. Daar werden we heel blij van. Super mooie grote plek, zwembad speeltuin, alles erop en eraan. En SUPER mooi weer. Wat willen we nog meer? Hier blijven we een paar dagen en gaan we met de auto Yellowstone bekijken. Hoe dat was schrijf ik de volgende keer weer. ( foto's op deze site plaatsen lukt nog niet erg, we gaan het anders nog even op facebook proberen)

• 21 Juli 2012 - 02:30

Papa En Mama:

Ja, wat is amerika mooi. Mooie natuur, mooi weer, goede wegen; wat wil je nog meer. Onze vlucht, zoals we via skype al vertelden, is prima verlopen. gelukkig wordt het nu in nederland ook mooi weer. geniet maar fijn van alles en dikke kussen van ons.liefs

• 21 Juli 2012 - 08:17

Harmesjes :

Zo mooi weer heb je al te pakken en verder klinkt het ook erg mooi
    Nu op zoek naar Fred en Wilma en Yoghi beer he .......
    Hier in Turkie is het weer stil ......Wilmar en Lugano zijn gisteren weer naar huis gegaan.... nu zelf nog 3 weekjes en dan zit het er weer op.

Heel veel plezier..........we volgen je
    kussssssssss

• 21 Juli 2012 - 20:31

Fam. Kreuger:

Hallo mensen,en nieuwe vrienden blij zijn wij met jullie het geluk in jullie reis te mogen meedelen,verder de hartelijke groeten en doe vooral voorzichtig,knuffel voor jullie allemaal,de rust in de straat is weer weg overigens,nu opa weer thuis is hij snurkt overdag en overtreft de zaagmachine van ons.