De laatste paar dagen van de rondreis. - Reisverslag uit Woodburn, Verenigde Staten van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu De laatste paar dagen van de rondreis. - Reisverslag uit Woodburn, Verenigde Staten van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu

De laatste paar dagen van de rondreis.

Blijf op de hoogte en volg Willian, Diana, Esmee en Daan

05 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Woodburn

We hadden afgesproken met Sander en Randi dat we aan het einde van onze trip nog een paar dagen met hun zouden gaan kamperen. Randi had een erg mooie camping uitgezocht aan het Foster meer bij het plaatsje Sweet Home. Vanaf onze plek liep je zo het water in. Heerlijk helder verkoelend water. Sander en Randi hadden de kano en de rubber boot mee en twee banden en wij nog luchtbedjes, dus we hebben ons perfect op het meer vermaakt. Het was die dagen ook super mooi weer. Ongeveer 35 graden, dus we hadden ook wel wat verkoeling nodig. De kinderen vonden het leuk om weer met Ilona te spelen en met Ome Sander en Tante Randi natuurlijk ook. Vanmorgen zijn we weer vertrokken. Wij zijn naar woodburn gereden waar we nog voor de laatste keer goed geshopt hebben. Daar staan we nu naast op een camping en dan rijden we morgen rustig aan langs de kust weer terug naar Toledo (waar S&R wonen) Dan zit de trip er weer op maar hebben we nog een paar leuke laatste dagen daar.

• 05 Augustus 2012 - 09:10

De Snippies:

Dan zit het er alweer bijna op! De tijd gaat snel hè. Hier is het weer gelukkig ook redelijk, dus kun je rustig ontwennen in NL, haha. Succes met de terugreis en tot snel.

Groeten,
    De Snippies

• 05 Augustus 2012 - 17:43

Harmesjes:

Zo het eind is in zicht !! gezellig nog ff met Sander en Randy en Ilona een paar dagen doorgebracht Ik hoorde van je ouders al dat je de dagen hier voor in de middle off nowhere zat want ik miste je berichtjes al maar je had geen internet hoorde ik
    Al weer geshopt ???? Je zal vast wel overgewicht hebben als je terug vliegt !
    Wij zijn hier ook met onze laatste dagen bezig morgen nog ff een feestje en vrijdag gaan we weer naar huis na 10 weken Turkie!! Goede reis terug kussssssss

• 06 Augustus 2012 - 06:18

Willian, Diana, Esmee En Daan Bast:

Ja, Marian, we hebben gisteren weer geshopt. Maar overgewicht zullen we niet hebben hoor. We mochten namelijk 8x25 kilo mee en we hadden maar 2x25 kilo mee, dus echt meer dan genoeg ruimte. We staan nu weer bij Sander en Randi thuis. Morgen gaan we gezellig en dagje naar Susan, kunnen de kids daar weer ff paardrijden en misschien nog een ritje op de quads. Dus nog genoeg leuke dingen in het vooruitzicht. Gefelicteerd trouwens met je verjaardag. Hier is het dan nog wel de 5e, maar bij jullie al de 6e. Hele fijne dag! X Diana

• 09 Augustus 2012 - 08:25

Pa/Ma; Opa/Oma:

Het zit erop. De laatste nacht. Camper ingepakt, koffers ingepakt en nu gezellig weer naar Nederland. Het is hier nu ook mooi weer, dus je kunt nog van je laatste week vakantie genieten. Goede vlucht en tot op schiphol. Dikke kussen van opa en oma, pa en ma.

• 11 Augustus 2012 - 17:06

Harmesjes:

Zo weer lekker thuis heb ik van je ouders gehoord ..............en nu je voorbereiden op de nieuwe school Nog 1 weekje he spannend

Zo weer veilig thuis heb ik van je ouders gehoord Wij ook..... alleen met 3 uur vertraging !
    !Nu kan je je gaan voorbereiden op je nieuwe school!! Nog 1 weekje ....spannend hoor ....ook voor de kinders ....
    Wij gaan morgen naar Nijmegen Suus heeft nog turnkamp maar Lugano moet naar school Ook zijn nieuwe school nu in Nijmegen
    Nou veel plezier met alles klaar maken en ik zie en spreek jullie wel weer een keer
    kussssssssss

Willian, Diana, Esmee en Daan