Een nieuwe camper - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu Een nieuwe camper - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu

Een nieuwe camper

Blijf op de hoogte en volg Willian, Diana, Esmee en Daan

30 Juli 2012 | Verenigde Staten, Boise

Op de camping in Twin Falls stonden we naast een RV dealer. Voor de grap wilde we eens kijken in een wat grotere camper. We zagen daar een hele mooie en het viel ons 100% mee wat ze moesten kosten. Daar kwamen we er niet uit met onderhandelen, maar we waren wel nieuwsgierig naar andere campers geworden. Iets meer ruimte zou toch wel erg lekker zijn. Dus in Boise ook naar RV dealers gaan kijken en bij de allerlaatste die we bezochten zagen we een hele mooie. Precies de maar en indeling die we zochten. En na een goede onderhandeling van Willian hadden we een deal. Daarna begon het wachten, alles ondertekenen, alles overzetten. En 6 uur later reden we moe maar blij met de nieuwe camper naar de camping.

• 30 Juli 2012 - 07:28

Pa En Ma; Opa En Oma:

Ziet er allemaal goed uit. Het is alleen jammer dat wij voorlopig niet van onze nieuwe camper kunnen genieten. Genieten jullie er dan nog maar twee weken van.
    Liefs,

• 30 Juli 2012 - 08:42

Harmesjes :

We hebben de foto"s op face book gezien !! Heel mooi hoor !!Het wordt tijd dat we eens richting Amerika komen dan kunnen we hem eens in het echt bekijken!! maar geduld is een schone zaak ........eens hebben we er de tijd er voor ........en dan alleen Frans nog ff lief aankijken !!
    Heel veel plezier met de rit verder in een nog mooiere camper !
    kusssss vanuit Turkie

• 30 Juli 2012 - 17:03

Jeroen:

lijkt een beetje op mijn chauteau de luxe .
    Geniet ervan .
    Grt Jeroen