Bij Randi en Sander - Reisverslag uit Toledo, Verenigde Staten van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu Bij Randi en Sander - Reisverslag uit Toledo, Verenigde Staten van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu

Bij Randi en Sander

Door: Willian, Diana, Esmee en Daan

Blijf op de hoogte en volg Willian, Diana, Esmee en Daan

16 Juli 2012 | Verenigde Staten, Toledo

De reis hier heen verliep voorspoedig. Aangekomen in Oregon misten we alleen 1 koffer. Bleek hij op het verkeerde vliegtuig te zijn gezet. Gelukkig ook wel een vlucht naar Portland, alleen 1 later. Dus moesten we ff een uurtje wachten en toen konden we aan de laatste drie uurtjes van de reis beginnen. We kwamen midden in de nacht bij het huis van Sander en Randi aan. Dus lekker gaan slapen. De volgende dag heerlijk bijgekomen van de vlucht. Heerlijk relaxen in de zon. Vrijdag zijn we met de meiden gaan shoppen. Esmee vond het helemaal geweldig, zij had de meeste kleding gescoord. Daarna kwamen de mannen ook naar de kust en hebben we heerlijk op het strand gewandeld. Zaterdag zijn we gaan raften met Susan en Jay en Gailon (goede vriend van S & R) . We zijn ergens op een rivier gegaan meer boten, banden en een kano en hebben een tocht van ongeveer vier uur gemaakt. Toen kwamen we aan bij het huis van Jay, die daar heel mooi aan het water woont. Daar lekker gespeeld en gegeten. Zondag was het helaas wat minder weer, maar daar maakte niet veel uit, want we waren toch druk met boodschappen doen en de was en de camper in orde maken voor de reis die morgen gaat beginnen. Morgenochtend vertrekken we vroeg. Stoppen we onderweg nog even bij een outlet shopping mall en zetten we daarna paps en mams af bij het vliegveld. Dan zit het er voor hun weer op en gaan wij richting het oosten.

• 16 Juli 2012 - 05:06

Harmes :

Hoi hoi
    Leuke start van de reis dat raften dat hebben we hier ook gedaan en shoppen kan je daar ook wel he !!!
    Dat je je ouders op het vliegtuig terug moet zetten is voor hun wel wat minder maar ja ......aan alles komt een eind !! maar voorlopig begint die voor jullie.....
    Veel plezier ...kussssss

• 16 Juli 2012 - 07:26

D, M En J:

De eerste dagen beginnen goed zo te lezen! Geniet er van!

X van de Snippies
Willian, Diana, Esmee en Daan