laaste dagen in Toledo en 1e dag v/d reis - Reisverslag uit Woodburn, Verenigde Staten van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu laaste dagen in Toledo en 1e dag v/d reis - Reisverslag uit Woodburn, Verenigde Staten van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu

laaste dagen in Toledo en 1e dag v/d reis

Door: Diana Bast

Blijf op de hoogte en volg Willian, Diana, Esmee en Daan

15 Juli 2011 | Verenigde Staten, Woodburn

De laatste dagen bij Sander en Randi waren heerlijk. Kinderen gingen steeds meer uitslapen in hun tent. Dan gingen we om een uurtje of 8 ontbijten in de camper en gingen de kids rond 9 uur kijken of Ilona ook al wakker was. Ze hebben heerlijk met haar gespeeld en gingen vaak met z'n 3en in bad. Maar ook Sander en Randi hebben van alles met ze gedaan. Zo heeft Sander een wigwam met ze gebouwd elke dag de dieren eten gegeven en vooral gevoetbalt met Daan en liepen Esmee en Randi elke dag wel in de moestuin om wat groenten af te knippen. Ook heeft Randi cupcakes en Marshmallows met ze gemaakt. De laatste dag (donderdag) hadden S & R wat vrienden uitgenodigd om een enorme zalm op te eten. De kinderen vonden het wel wat, zo'n grote vis. Het was heerlijk en heel gezellig. De kinderen hebben genoten (ze hadden een leuk spel van Todd gekregen wat ze meteen gedaan hebben en ze mochten op Randi haar auto dansen). Vrijdagochtend hebben we alles ingepakt, afscheid genomen en begon onze reis naar het noorden. De eerste stop is op een camping in Woodburn (naast een enorm outlet shopping centre). Dus camper op de plaats gezet en meteen gaan winkelen. We zijn allemaal goed geslaagd (vooral de Hilfiger winkel was een stuk leger toen we daar weg gingen). Om half acht waren we terug op de camping waar we nog even heerlijk in het zwembad zijn gedoken. Nu liggen de kids lekker op bed en zitten wij voor de camper te typen / lezen. Morgen gaan we verder met onze tocht naar Canada en stoppen we in de buurt van Seattle.

• 16 Juli 2011 - 05:00

Harmesjes :

hallo hallo Allemaal

Hier berichtje vanuit Turkie.
    leuk die foto"s !! De kids genieten zichtbaar!!
    Nu op voor de mooie trektocht!! en dan zullen er wel prachtige natuur foto"s komen !!
    heb je een weegschaal in de buurt??? kan je wegen of je al aan je gewicht bent of dat je nog een keer kan shoppen !!!Ha ha
    Goede reis en we volgen jullie wel!!
    kusssssssss

• 16 Juli 2011 - 05:52

De Snippies:

Het klinkt en ziet er gezellig uit! De kids vermaken zich wel met zo'n fantastische omgeving en leuke oom, tante en nichtje daar! En die zalm..... jammie!

Geniet er van en succes met de trip die nog voor jullie ligt!

Groeten,
    Dennis, Marloes en Julie

• 16 Juli 2011 - 06:42

Hoi Lieverds

Wat genieten jullie daar lekker, kan ook niet anders met zo'n mooie, vrije omgeving. Heerlijk vertoeven is het daar. Nu op naar Canada. We kijken uit naar het volgende verslag en de foto's.
    Dikke kussen papa en mama

• 16 Juli 2011 - 06:43

Hoi Lieverds

Dikke kussen papa en mama

• 16 Juli 2011 - 06:45

De Weiszjes:

Dit ligt niet aan ons hoor. Wij moeten gewoon 2x ons verhaaltje kwijt anders komt het er niet op!!!!!!!!

• 17 Juli 2011 - 16:21

Michelle:

Haha ja, gaat lekker met die berichtjes van De Weiszjes... :-P Wat een leuke vakantie hebben jullie!!! En dansen op een auto.... Dat wil ik ook wel een keer ;-)
    Ik geniet hier ook heerlijk in het vakantiehuis en met Bikkel gaat alles goed. Dit weekend was hij even mee naar Zoetermeer en heeft hij heerlijk met Emi gespeeld.

Ik ben benieuwd naar jullie volgende verslag.

xxx
    Michelle

• 17 Juli 2011 - 18:26

Petra:

Wat een mooie foto's zeg!!! en leuk om jullie reisverhalen te lezen!! geniet er nog lekker van allemaal.

liefs Petra

Verslag uit: Verenigde Staten, Woodburn