Weer 2 dagen gereden - Reisverslag uit Kent, Verenigde Staten van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu Weer 2 dagen gereden - Reisverslag uit Kent, Verenigde Staten van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu

Weer 2 dagen gereden

Door: Willian Bast

Blijf op de hoogte en volg Willian, Diana, Esmee en Daan

17 Juli 2011 | Verenigde Staten, Kent

Op zaterdag 16 juli hebben wij eerst nog even wat gewinkeld in Woodburn. Nadat wij uit gewinkeld waren zijn wij echt op reis gegaan.

Wij hebben vanaf 19 juli een camping op Vancouver Island gereserveerd maar wilden ook nog een aantal nationale parken bekijken. Beide parken liggen in de staat Washington. Het park wat wij op zaterdag hebben bekeken was Mt. St. Helens. Dit was op zich een aardig park maar niet heel bijzonder, zeker niet nadat wij er achter kwamen dat de weg die door het park loopt na 30 mijl dood liep en wij het zelfde stuk weer terug konden rijden! Nadat wij aan het eind van de middag eindelijk uit het park waren zijn wij op zoek gegaan naar een camping. Deze hebben wij uiteindelijk gevonden in Ike Kinswa State Park. Toen wij daar aan kwamen was er nog 1 plek vrij, dit was super maar het grote nadeel was dat het de hele avond en nacht heeft geregend.
Na een goede nachtrust zijn wij

vanochtend vertrokken richting Mount Rainier National Park. Dit is echt een super mooi park met mooie uitzichten, watervallen en sneeuw. Op het hoogste punt waren wij op 6000ft. Hier hebben wij met een prachtig uitzicht over de bergen geluncht waarna we de rest van het park hebben bekeken ook dit zag er prachtig uit, ook al zijn de wegen af ten toe wat slecht.

Aan het eind van de middag vonden we het mooi geweest en wij hebben een mooie camping in Kent gevonden. Kent ligt op circa 25 mijl van Seattle. Ons plan is om morgen richting Seattle te gaan en daar in ieder geval de Seattle Space Needle te bekijken. Dit is het hoogste gebouw van Seattle en biedt een fantastisch uitzicht over de stad.

Omdat het internet hier niet echt snel is volgen de foto’s later!

• 18 Juli 2011 - 04:13

De Weiszjes:

Fijn weer een verslag te lezen. Gelukkig heeft het alleen 's avonds en 's nachts geregend en is het overdag redelijk weer. Bevalt het goed kortere afstanden te rijden.
    Hier is het waardeloos weer. Het lijkt wel herfst. Voorlopig staat de caravan nog steeds voor de deur en het ziet er naar uit komend weekend ook.
    Veel plezier met elkaar en goede reis en we kijken uit naar de foto's.
    Groetjes Papa en Mama
    PS. kijken of het nu wel in 1 keer gaat.

• 18 Juli 2011 - 08:00

Michelle:

Jaaa, het staat er maar 1x op Weiszjes !! :-D hihi

Wat een mooie verhalen. Heel fijne reis nog.

xxx

• 19 Juli 2011 - 20:14

Michelle:

Wat een leuke foto's staan erop! Ow ja en Bikkel heeft al twee dagen niet in huis geplast jeeeeeeeh!

• 19 Juli 2011 - 20:29

Harmesjes:

Zo hier Turkie weer
    Hier is het geen herfst hoor zoals in Nederland .Het is nu 11 uur hier en nog 32 graden! Overdag over de 35 maar met water in de buurt goed te doen.
    Suus en gano zijn vandaag weer naar huis gegaan dus dat is weer ff wennen.
    Mooie foto"s staan erop ...zijn de kids steeds zoooooo lief?? Zo ziet het er op de foto"s wel naar uit !!
    Welke weisz is het in 1 keer gelukt het berichtje te posten ???Jij he Petra en die andere keren was het vast Frans!!
    Nou Goede reis verder
    Geniet ervan !!
    We volgen jullie wel
    kussss
    P.S straks boffen jullie nog .....dan is Bikkel zindelijk !!!!!

Verslag uit: Verenigde Staten, Kent

Zomervakantie USA en Canada 2011