2e en 3e dag - Reisverslag uit Toledo, Verenigde Staten van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu 2e en 3e dag - Reisverslag uit Toledo, Verenigde Staten van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu

2e en 3e dag

Door: Diana Bast

Blijf op de hoogte en volg Willian, Diana, Esmee en Daan

12 Juli 2011 | Verenigde Staten, Toledo

De 2e dag dat we hier zijn was het weer prachtig weer. 's ochtends om 8 uur zaten we al heerlijk in het zonnetje. De kinderen hebben deze dag heerlijk met Ilona gespeeld en de dieren gevoerd en groente uit de moestuin gehaald. 's middags toen Ilona naar bed ging zijn wij naar het strand gegaan. Het was ook daar heerlijk. Kids hebben zelfs nog even gezwommen. 's avonds heerlijk pannenkoeken gegeten. de volgende dag (maandag) was er helaas geen zonnetje, maar het was ook niet koud. Erst weer lekker 'thuis'gebleven. Kinderen mochten van Ome Sander lekker met hamers, hout, spijkers aan de slag gaan. Esmee had een prachtig paard gemaakt. Eind van de middag gingen we even naar Newport, naar de vuurtoren. Helaas was die al gesloten, dus konden we er niet in, maar we konden er wel andere dingen/dieren zien. Zo zaten er 1000den pinguins op de rotsten en konden we tussen de rotsen zeeannemonen, zeesterren en mosselen aanraken. Daarna zijn we nog even bij Rogue (de bar waar Sander en Randi werken) wat gaan drinken. 's avonds toen de kids lekker lagen te slapen was het buiten te koud dus zijn we binnen een filmpje gaan kijken. Maar toen Willian en Sander allebei lagen te slapen heb ik ze maar wakker gemaakt en zijn we naar bed gegaan.

• 12 Juli 2011 - 19:26

Weiszjes:

Hoi allemaal
    Gezellig zo met elkaar. Dat wordt dus mosselen eten.
    Wat heeft Inona mooie haren, hetzelfde als Esmee.
    Michelle is net aangekomen en is nu in jullie huis.
    Diana koop je niet de hele winkel leeg??
    Veel plezier en dikke kussen
    Pa en Ma

• 12 Juli 2011 - 19:26

Weiszjes:

Hoi allemaal
    Gezellig zo met elkaar. Dat wordt dus mosselen eten.
    Wat heeft Inona mooie haren, hetzelfde als Esmee.
    Michelle is net aangekomen en is nu in jullie huis.
    Diana koop je niet de hele winkel leeg??
    Veel plezier en dikke kussen
    Pa en Ma

• 12 Juli 2011 - 19:28

Weiszen:

Je ziet dat dit zelfs enige oefening behoeft!!!

• 12 Juli 2011 - 19:54

Marloes:

Esmee: wat een prachtig paard. Als Julie die ook graag wil hebben weet ik bij wie ik moet zijn ;)

Gaaf zeg die foto met de pinguins. Ik zie het al weer: Jullie hebben een top vakantie.
    veel liefs

• 12 Juli 2011 - 20:00

Harmesjes :

Hoi Hoi

Ik heb jullie net op skype gesproken maar de foto"s had ik nog niet gezien Die zijn wel erg leuk !!
    je bent nu lekker aan het shoppen met Randy !!! let je op je gewicht voor de terugvlucht ???? anders kan je het daar inleveren !!
    Ik zag Ilona lekker aan het spelen met Esmee en Daan leuk hoor !!
    geniet er van!! en voor vrijdag goede rondreis We volgen jullie !!!!
    kussssss

• 12 Juli 2011 - 20:11

Eckie:

Hey
    Ik zit in een heel mooi vakantiehuis :-D!
    Bikkel is net uitgeweest (in de regen)

Wat een leuke foto's hebben jullie!

Dikke knuffel van mij!

• 13 Juli 2011 - 09:31

Dennis:

Zo zeg, die close-ups van Ilona! Ze heeft dezelfde ogen als Esmee! Wat leuk om te zien dat ze stiekem toch veel op elkaar lijken!

Wat leuk al die uitstapjes en alle dieren die je daar kunt zien. Geniet er maar lekker van met z'n allen!

Groeten en kus,
    Ome Dennis