Weer thuis - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Diana Bast

Blijf op de hoogte en volg Willian, Diana, Esmee en Daan

08 Augustus 2011 | Nederland, Zeewolde

Na het laatste dagje aan de kust zijn we weer bij Sander en Randi aangekomen. Het was weer heerlijk ze te zien en de kinderen vonden het weer leuk om met Ilona te spelen. Maandagmiddag zijn we gaan krabvissen. We hadden er heel wat gevangen, helaas waren de meeste te klein of vrouwelijk, die je weer moet teruggooien. Dinsdag zijn we naar Jay's nieuwe huis gegaan. Ligt aan een riviertje. Daar hebben we roeiboten opgeblazen en daarmee gingen we 3 mijl van het huis vandaan het water in. Na ruim 3 uur dobberen kwamen we weer bij het huis aan. Was erg gaaf om te doen. Woensdag was opruim / schoonmaak dag. Om 16:30 zijn we door Jay en Susan naar Portland gebracht. Omdat de vlucht 7 uur 's ochtends was hebben we daar maar een hotel geboekt. Was een mooi hotel met gezellig restaurant en zwembad, waar de kids nog heerlijk in gezwommen hebben. 4:15 stond de wekker en om 5:15 stonden we op het vliegveld. Daar even lekker croissantjes gegeten en daarna begonnen aan de terugreis. Alles ging helemaal goed. Alleen was het rond Antwerpen erg druk waardoor we wat vertraging opliepen. We waren vrijdagmiddag half 5 weer thuis. 's avonds heerlijk gebarbecued en half 10 lagen we alle 4 in bed. Esmee is 2x gekomen 's nachts, maar verder had niemand last van een jetlag (en bij Esmee bleef het gelukkig ook maar bij die eerste nacht). Nu zijn we weer helemaal gewend thuis. Binnenkort maar weer gaan kijken naar de tickets voor volgend jaar en daarna de reis voorbereiden(naar Yellowstone).

• 08 Augustus 2011 - 18:18

De Weiszjes:

Zullen we nog reageren?????
    Fijn dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad en dat jullie alle 4 hebben genoten van het mooie Amerika/Canada.
    Ook bij Sander, Randi en Ilona hebben jullie het erg fijn gehad. De kinderen hebben heerlijk kunnen spelen met Ilona en Ome Sander en Tante Randi.
    Gelukkig komen Sander en Ilona in september naar Holland, zodat wij hun ook weer na 9 maanden kunnen omhelzen.
    Nu weer opzoek naar nieuwe tickets voor volgend jaar.
    Liefs papa en mama

• 08 Augustus 2011 - 21:16

Michelle:

Het was leuk jullie te volgen en dat zal ik volgend jaar dan ook weer doen :-) Nu kunnen jullie allemaal weer lekker werken en naar school. xxxxx Michelle

• 09 Augustus 2011 - 07:00

De Snippies:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn!
    We hebben genoten van jullie leuke verhaaltjes. Succes met het rehabilitatie proces, haha!

Groeten,
    Dennis, Marloes en Julie