Laatste dagen kamperen - Reisverslag uit Lincoln City, Verenigde Staten van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu Laatste dagen kamperen - Reisverslag uit Lincoln City, Verenigde Staten van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu

Laatste dagen kamperen

Door: Diana Bast

Blijf op de hoogte en volg Willian, Diana, Esmee en Daan

30 Juli 2011 | Verenigde Staten, Lincoln City

Nu we aan zo'n mooi meer hadden gestaan, wilden we dat eigenlijk nog wel een keer, maar dan het liest met een strandje, zodat de kinfderen wat makkelijker het water in kunnen. We hadden geen zin om ver te rijden met dat warme weer en in deze omgeving zijn meertjes zat, dus we besloten het eerst te proberen bij het plaatsje Prineville. Daar ligt een state park: Prineville Reseroir aan een meer. Dat leek ons wel wat dus in een uurtje waren we daar en het zag er inderdaad erg mooi uit (met een strandje). We hadden het allerlaatste plekje waar we 2 nachten konden blijven (helemaal goed dus). Ook hier was het weer bloedheet en omdat het pas 1 uur was gingen we meteen de rest van de dag naar het strand. De kinderen hebben er heerlijk gespeeld en gezwommen. 's avonds konden we tot laat buiten zitten, want het bleef lekker warm. Volgende dag weer meteen naar het strandje en we hebben ons daar weer prima vermaakt. Enige jammere was allen dat je hier geen boten kon huren. Maar 's avonds na het bqq kwam een overbuurman vragen of we een rondje mee wilden in zijn speedboot. Nou dat hoefde hij geen twee keer te vragen. Het was heel leuk en de kids vonden het echt super gaaf, vooral wanneer de boot zo snel ging (40 mph). De volgende ochtend gingen we helaas weer verder. We zaten vlak bij Bend en wilden nog wat shoppen, dus daar zijn we gestopt bij paar winkels. Daarna zijn we doorgereden richting de west-kust. Maar de campings die we tegenkwamen zaten vol (is natuurlijk weekend en mooi weer, dus iedereen is aan het kamperen). Gelukkig was er in Lincoln City nog een plekje vrij op een camping. Daar staan we vannacht en dan gaan we morgen voor de laatste keer nog ff shoppen, daarna even rondwandelen in Depoe Bay, de vuurtoren in Newport bezoeken en dan weer naar Toledo (waar Sander en Randi wonen).

• 31 Juli 2011 - 06:37

Michelle:

Shoppen, shoppen en shoppen je had wel met 1 shirtje een broek en ondergoed voor iedereen weg kunnen gaan, dan had je vier lege koffers gehad. Heeeeeeel veeel plezier nog! Ik ga vandaag naar Walibi xxxxx Michelle

• 31 Juli 2011 - 06:54

De Weiszen:

Deze twee laatste verslagen kregen tegelijk. Hier zondagochtend.
    Gelukkig hadden jullie een lege koffer meegenomen, zodat jullie 23 kilo aan kleding mee naar Nederland kunnen nemen.
    Nog een paar dagen dan zit de vakantie er weer op. Jullie hebben wel heel erg genoten als wij alles zo lezen. De kids hebben zich ook zeer goed vermaakt, speeltuinen, snorkelen,varen, midgetgolfen. Fijn, nu nog een paar met Ilona spelen en dan weer vliegen en naar Nederland. Liefs Opa en Oma

• 31 Juli 2011 - 08:47

Harmesjes :

ja voor het juiste archief zal ik hier ook nog maar wat neer zetten,want de berichten kregen we tegelijk.Hier is het ook zondagochtend We gaan zo naar het strand . Het is maar goed dat je een lege koffer had anders kreeg je vast niet alles mee naar Nederland !!!
    Ziet er allemaal leuk uit hoor !! veel plezier met de laatste dagen!!
    See you

• 31 Juli 2011 - 09:00

De Snippies:

Net als de rest kregen we de laatste 2 verslagen tegelijk binnen! En nu lees ik dat de vacation bijna op zijn einde komt... balen! Geniet nog van de laatste dagen!
    Kus van de Snippies!

• 31 Juli 2011 - 18:10

Sabine, Jean En Aiye:

hallo happy family!!! lekkre tijd gehad zo te lezen!! een dikke knuffel voor elkaar en voor Sander, Randy en ilona als jullie die weer zien XXXXXXXXXXXX uit Nicaragua, bien, jean y aiye

Verslag uit: Verenigde Staten, Lincoln City

Zomervakantie USA en Canada 2011