Terug in Amerika - Reisverslag uit Warm Springs, Verenigde Staten van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu Terug in Amerika - Reisverslag uit Warm Springs, Verenigde Staten van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu

Terug in Amerika

Door: Diana Bast

Blijf op de hoogte en volg Willian, Diana, Esmee en Daan

27 Juli 2011 | Verenigde Staten, Warm Springs

De eerste stop in Amerika was in Portland. Blij dat we eindelijk Oregon hadden bereikt (alles stuk goedkoper - geen tax) zochten we een camping in de buurt van een shopping mall. Maar een camping zoeken in Portland valt niet echt mee, maar na een uurtje zoeken kwamen we aan bij een camping in Fairview (buitenwijk van Portland).
De volgende dag (dinsdag) gingen we 's ochtends shoppen in Clackamas (een andere buitenwijk van Portland. Met veel meer bagage gingen we verder met de reis richting het warmere weer. We reden door Warm Springs (ligt in een Indianen Reservoir) en toen kwamen we bij een prachtig meertje (Lake Simtustus) waar een camping aan lag. We hadden een prachtige plek aan het water en het was er bloed heet (heerlijk). De kinderen konden daar van een steiger het water inspringen, maar was meteen heel diep, dus niet heel makkelijk voor jonge kinderen. De volgende dag hebben we op de camping een boot gehuurd en het hele meer rondgevaren. Dat was echt heel gaaf. Af en toe even stoppen om te zwemmen midden op het meer of bij een strandje wat we tegenkwamen. De uren vlogen voorbij. De volgende dag gingen we weer verder om weer een mooie camping te zoeken.

• 31 Juli 2011 - 06:30

De Weiszen:

Prachtig om dit te zien en te lezen, jullie genieten er echt van. De laatste week gaat in voor jullie, en ik hoop dat je al je shopping spullen me kan nemen. Wij staan op de camping bij Erna en John, het weer is redelijk en zou morgen een stuk beter worden. We zien er naar uit om jullie vrijdag weer te zien, en proberen nog voor die tijd even te skypen. Veel liefs (O)Ma en (O)Pa.

• 31 Juli 2011 - 06:32

Michelle:

Wow dat ziet er echt heel goed uit! Jaloers!!!!!! Hier is het slecht weer maar waarschijnlijk als jullie komen wordt het weer beter. Laatst op het park RCN Zeewolde had het zo hard geregend dat het bij sommige huizen naar binnen liep en op het plein lag een plas water tot aan je knieën. Binnen een paar minuter wat dat een buitenzwembad. Geniet nog even lekker van jullie vakantie! xxxx Liefs Michelle

• 31 Juli 2011 - 08:42

Harmesjes :

Zo mooie foto"s zeg Prachtige natuur hoor!!
    Ik ga maar eens met mijn zusje en zwager praten want ik moet het echt ook eens in het echt zien !!!!dat lijkt me wel wat !!!!
    Hier zijn Piet en Tiny aangekomen en onze laatste 10dagen zijn aangebroken Nog steeds prachtig weer hier
    Geniet van jullie laatste weekje
    Kussss vanuit Turkie

• 31 Juli 2011 - 08:55

De Snippies:

Zo te zien kan de pret niet op! Wat een heerlijke tijd maken jullie door in het prachtige Noord-Amerika. Geniet er nog maar goed van, want hier in het kikkerlandje is het niet echt best. Maar misschien komt de zon deze week nog even onze gezichten bruinen... dus wie weet!

Groetjes,
    Dennis, Marloes en Julie!

Verslag uit: Verenigde Staten, Warm Springs

Zomervakantie USA en Canada 2011