Dagje Vancouver Downtown - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu Dagje Vancouver Downtown - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Willian, Diana, Esmee en Daan Bast - WaarBenJij.nu

Dagje Vancouver Downtown

Door: Diana Bast

Blijf op de hoogte en volg Willian, Diana, Esmee en Daan

24 Juli 2011 | Canada, Vancouver

Vanmorgen half tien gingen we lopend (20 min) naar de sky train (metro). Daarmee gingen we Downtown. Daar aangekomen hebben we kaartjes gekocht voor de Big Bus (open toer bus), waar we de hele dag in en uit konden gaan wanneer we maar wilden om zo heel Vancouver te zien. Dit was erg mooi. We zijn er onder andere uit gegaan in Granville Island waar we heerlijk hebben gewandeld door het park en langs het water. Hier hebben we tussen de middag heerlijk op een terrasje aan een haven gezeten.
We zijn er ook uitgegaan in het Stanley Park. Dit was echt een enorm groot / mooi park. 1000den bloemen stonden prachtig in bloei, er waren verschillende speeltuinen, er was strand, leuke beelden, heerlijk ijs. En we hebben een eekhoorntje en wasbeer van heel dichtbij gezien. De laatste stop was in China Town, die viel een beetje tegen vergleken met de China Towns die we al gezien hadden in San Fransisco en Los Angeles. We hebben een stukje gewandeld in een chinese tuin waar hele grote vissen en schildpadden waren. Daan heeft een Canadees shirt gekregen en omdat er voor Esmee niet echt wat was, mocht zij een mooie Chinese waaier kopen die ze heel graag wilde hebben. Als laatste gingen we nog even eten in een Chinees restaurant, maar ook dat viel een beetje tegen. Na het eten zijn we weer naar de sky train gelopen en daar kwam Willian erachter dat hij Esmee haar waaier vergeten was in het restaurant, dus moeten we van de week weer op zoek naar een nieuwe. En toen om half 8 waren we eindelijk weer op de camping. We hebben al met al denk ik zo'n 10 km gelopen en het was over de 30 graden, maar we hebben de kinderen niet horen zeuren. Ze hebben zich echt heel goed gedragen (we kregen zelfs een complimentje over hun gedrag bij het restaurant waar we geluncht hadden). Toen we weer terug waren op de camping zijn we nog even lekker het zwembad ingedoken en heeft Daan nog heel goed z'n best gedaan om te oefenen voor z'n zwemles. Nu liggen ze moe maar voldaan in bed en kunnen wij buiten nog even lekker lezen. Morgen gaan we weer een dagje rijden, terug naar Amerika.

• 25 Juli 2011 - 05:29

De Weiszjes:

Voor de 3e keer een poging om te reageren!
    Net een heel stuk zitten typen, en plop alles weg.
    Het ziet er allemaal erg indrukwekkend uit wat jullie zien en meemaken.
    Mooie foto's, alleen die foto van " opa nadoen " jullie opa doet toch nooit zo gek, Esmee en Daan?
    Nou kids geniet er nog maar lekker van.
    Big hugs van oma en opa.

• 25 Juli 2011 - 05:43

Harmesjes :

Hoi Hoi

Ja ik ben de eerste die wat schrijft!!
    jeetje jullie zien wel veel zeg .......en wat een voorbeeldige kinders ,die wil ik wel in de klas hoor!! Sommige kunnen niet eens een kwartiertje naar de sporthal lopen !!
    Toch wel mooi he om zo alles direct te kunnen lezen en de foto"s te zien Hebben jullie gewoon je eigen lap-top mee en heb je overal internet ?
    Nou goede reis weer verder en tot het volgende bericht
    Kussssss Marian

• 25 Juli 2011 - 05:46

Harmesjes :

nee als 2de !! dat eerste is vast van mijn zwager !!!De net zag ik het nog niet staan !! Hij heeft het ook 3 keer overnieuw moeten doen !! Ha ha
    maar het staat er deze keer wel 1 keer dus goed gedaan hoor fransje !!!!

• 25 Juli 2011 - 06:18

De Weiszjes:

We weten waarschijnlijk nu waarom papa het 3 keer over moest doen. Hij had nooit gezien dat er boven deze reactie een naam ingevuld moest worden!! Of dat de reden is, ik weet het niet, maar het is in ieder geval nu wel gelukt.Veel plezier verder. Liefs mama, oma

• 25 Juli 2011 - 07:06

De Snippies:

Dat ziet er weer fantastisch uit! De foto van Opa nadoen is natuurlijk helemaal te gek! De gelijkenis is verbluffend!

Geniet er van!
    x